SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Stena Line

Dwie trójmiejskie agencje: XL Studio i Faber Matrix odpowiadają za trwającą właśnie kampanię internetową usługi konferencje i wyjazdy grupowe na promie Stena Line. Kampania ma charakter reklamy banerowej oraz doklejek tekstów i grafiki do newsletterów.

Kampania kampania internetowa największego w Polsce przewoźnika promowego Stena Line wystartowała na początku listopada.

Jest to usługa - konferencje i wyjazdy grupowe na promie Stena Line. Przewoźnik promowy Stena Line oferuje zorganizowanie takiej usługi na promie, ale także np. w Szwecji.

Reklama skierowana jest do firm, a w nich – do osób mających wpływ na wybór miejsca, gdzie zorganizowana ma być konferencja albo wyjazd integracyjny. Z uwagi na dużą niejednorodność grupy docelowej (w różnych firmach różne osoby się tym zajmują) kampania toczy się aż na 16 witrynach internetowych, które prezentują problematykę biznesową, tematykę związaną z targami, zarządzaniem personelem i marketingiem.

Kampania ma charakter reklamy banerowej oraz doklejek tekstów i grafiki do newsletterów. Za kreację i zaplanowanie kampanii odpowiadają dwie trójmiejskie agencje: Faber Matrix i XL Studio.

Wcześniejszy projekt obu agencji dla Stena Line, reklamujący tę samą usługę, zwyciężył w tegorocznym Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Boomerang” w kat. „direct mail”. Agencje Faber Matrix i XL Studio obsługują także inne budżety przewoźnika promowego Stena Line.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Stena Line

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl