SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Skody

Peppermint dla Skody Fabii Sedan

Agencja PEPPERMINT przygotowała kampanię promocyjno-wizerunkową dla Skody Fabii Sedan. Kampania potrwa od 5 do 25 kwietnia, towarzyszy jej claim:"Skoda Fabia Sedan. Coś w niej drzemie".

Zadaniem kampanii jest wzrost świadomości marki Skoda Fabia z nadwoziem typu Sedan - rodzinnego samochodu z wyjątkowo obszernym bagażnikiem. W prasie pojawiły się ogłoszenia reklamowe - Gazeta Wyborcza, Super Express, Newsweek, Wprost, TV-guide'y. Przygotowano także spot radiowy 30', który będzie emitowany w PR3, Radio Zet, RMF oraz stacjach lokalnych. Zarówno layout'y prasowe, jak i spot radiowy wykorzystują motyw dziecięcej zabawy w Indian. Akcja rozgrywa się w bagażniku Skody Fabia Sedan, w którym "mieści się całe plemię". Kreację przygotowała agencja PEPPERMINT, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy CARAT Polska.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Skody

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl