SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Optimedia

Kampania Optimedia dla akcji Dni Zdrowej Skóry

"Zapraszamy do Centrum Zdrowej Skóry. Możesz bezpłatnie zbadać stan swojej skóry". To część ogłoszenia, jakie obecnie w lokalnej prasie umieszcza dom mediowy Optimedia na potrzeby kampanii promującej Dni Zdrowej Skóry. Jest to akcja realizowana przez firmę Vichy Laboratoires we współpracy z Polskim Towarzystwem Dermatologicznym. Wsparcie reklamowe - oprócz ogłoszeń prasowych - obejmuje także spoty radiowe, które Optimedia wykupiły dla organizatorów akcji w lokalnych rozgłośniach.

Dni Zdrowej Skóry reklamowane są w 13 polskich miastach. Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do wizyt u dermatologa. W ramach kilkudniowych akcji w każdym z miast przychodnie, kliniki, prywatne gabinety oraz przygotowane specjalnie na tę okazję objazdowe Centra Zdrowej Skóry udzielają bezpłatnych konsultacji dermatologicznych. Na potrzeby akcji Optimedia dla każdego regionu precyzyjnie dobrały najbardziej efektywne media lokalne. Stworzyły także harmonogram działań reklamowych wspierających akcję.

"Przygotowanie akcji takiej jak Dni Zdrowej Skóry to ogromne przedsięwzięcie logistyczne także z punktu widzenia działań reklamowych. Miejsce akcji zmienia się co kilka dni. Właśnie rozpoczęła się w Krakowie, później przenosi się do Poznania itd. Za każdym razem trzeba odpowiednio wcześniej poinformować mieszkańców z kolejnego regionu o rozpoczynających się u nich Dniach Zdrowej Skóry. To wymaga bardzo precyzyjnego, wręcz chirurgicznego zaplanowania działań reklamowych zintegrowanych z akcją. Tak naprawdę mamy do czynienia z całą serią lokalnych kampanii reklamowych podporządkowanych jednej idei" - powiedziała Iwona Kołodziejek z Optimedia Poland i dodała: "Przy tego typu kampaniach najbardziej efektywne okazują się media lokalne. Dlatego dla każdego z miast dobraliśmy odpowiednie tytuły prasowe i stacje radiowe. Publikowane przez nie ogłoszenia pojawiają się z kilkudniowym wyprzedzeniem w stosunku do akcji".

Z akcji Dni Zdrowej Skóry mogą skorzystać mieszkańcy Warszawy, Wrocławia, Gdańska, Gdyni, Krakowa, Poznania, Łodzi, Katowic, Sosnowca, Lublina, Szczecina, Bydgoszczy i Białegostoku.

Kampania prowadzona w prasie lokalnej i lokalnych stacjach radiowych (30-sekundowy spot) ma formę ogłoszeń informujących o prowadzonej akcji i zachęcających do zasięgania darmowych porad specjalistów. Dla każdego z regionów podaje odpowiednie daty, adresy i godziny otwarcia placówek objętych akcją. W ogłoszeniach prasowych podawane są dodatkowo numer darmowej infolinii, pod którym można umówić się na bezpłatne konsultacje oraz adres strony www - www.dnizdrowejskory.pl - zawierającej pełną informację o prowadzonej akcji.

Optimedia to jeden z pierwszych i najbardziej liczących się domów mediowych w Polsce. Działa w naszym kraju od 1993 r. Zajmuje się przygotowywaniem strategii kampanii reklamowych, planów emisji reklam, analizami rynku mediów, zachowań konsumentów i działań konkurencji. Od 1993 roku firma obsługiwała niemal 200 klientów z kilkunastu branż, np. farmaceutycznej, motoryzacyjnej, finansowej, medialnej i wielu innych. Klientami Optimedia Poland są lub były między innymi takie firmy, jak: L'Oreal Polska, S.C. Johnson, Tarket, OBI, PEKAO S.A., De Agostini, Deichmann, Radio ZET, British Airways, HP, Whirpool, Edipresse, Sanofi~Synthelabo, Generali, Renault, Grupa Żywiec, 3COM, Indykpol, Compaq, Thomson, Canal +.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Optimedia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl