Nowa kampania najnowszego modelu Samsunga
Ruszyła kampania reklamowa nowej komórki Samsunga - G800. Spoty pojawią się w telewizji, radiu, na outdoorze, w prasie i sieć kin. Kampania potrwa przez miesiąc.
Kampanii telewizyjna - ze spotami w wersji 30- lub 15-sekundowej - pojawi się w TVP1, TVN, Polsat, TVN24 oraz na ekranie na Cepelii w Warszawie.
Reklama zewnętrzna to emisja na:
- billboard przy Arkadii w Warszawie, droga dojazdowa do lotniska
Okęcie
- billboardy w wersji zimowej na trasach dojazdowych do zimowych
kurortów lotnisko Okęcie, tzw scrolle (przewijane plakaty).
Kampania kinowa obejmie zasięgiem sieć kin Cinema City w całej Polsce a reklama w prasie magazyny lifestylowe, magazyny branżowe komórkowe oraz tygodniki społeczno-polityczne.
Za kreacje odpowiada agencja GonnaBe a za zakup mediów dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania najnowszego modelu Samsunga