SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Gianta

Clear Channel Poland realizuje kolejna kampanie dla firmy Giant

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland kolejny raz zrealizowała kampanię reklamową dla Giant Polska. Pierwsza kampania outdoorowa Gianta, wykorzystująca nośniki Clear Channel Poland, odbyła się dokładnie rok temu, również w marcu. Obecna, miesięczna kampania objęła swoim zasięgiem 13 największych miast i aglomeracji Polski i wykorzystano w niej ponownie tablice 4x3m (billboardy i freeboardy). Celem kampanii jest skuteczne dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców oraz wzrost rozpoznawalności marki Giant. Na layoucie plakatu, który przygotowała agencja Awangarda, pojawiły się trzy różne rowery oraz wyraźne logo Giant. - Zdecydowaliśmy się po raz kolejny na tablice reklamowe Clear Channel Poland, gdyż dobrze sprawdziły się w ubiegłorocznej akcji reklamowej. O ich ponownym wyborze zadecydował min. specyficzny format, dzięki któremu kampania jest wyróżniona na tle innych kampanii billboardowych. Równie istotne dla kampanii były jakość lokalizacji i estetyka nośnika, co ma szczególne znaczenie przy budowaniu świadomości marki. Ponadto Clear Channel zapewniła dobry serwis i pomoc w organizacji całej kampanii włącznie z opracowaniem kreacji layoutu.- wyjaśniła Magda Stańczak z Giant Polska.

Tablice 4x3m wyróżnia nie tylko format, ale też wyjątkowe parametry: wskaźnik oświetlenia na poziomie 75% (prawie o 30% wyższy od średniej rynkowej), ponad 93% nośników usytuowanych jest prostopadle do kierunku ruchu, a ponad 70% sieci to maksymalnie jeden nośnik w polu widzenia odbiorcy. - Nasza sieć jest idealna dla kampanii produktowo-wizerunkowych produktów markowych, zapewnia bowiem dwie kluczowe korzyści: wyróżnienie i doskonałą ekspozycję reklamy. - powiedziała Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Gianta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl