SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa identyfikacja portalu Gazeta.pl

Od 1 grudnia br. rozpoczął się proces unowocześnienia i ujednolicenia identyfikacji wszystkich serwisów portalu Gazeta.pl.

Wprowadzenie unowocześnionej identyfikacji wiąże się z poszerzaniem marki Gazeta.pl. Nowa corporate identity jest bardziej spójna i nowoczesna. Zmiany mają charakter ewolucyjny. Prace związane z wprowadzaniem nowej identyfikacji zakończą się pod koniec stycznia 2007 roku - podano w komunikacie.

- W nowej identyfikacji poszukiwaliśmy rozwiązania, które pozwoli nawiązać do tradycji, ale równocześnie odświeży i unowocześni nasz wizerunek  - mówi Dominik Kaznowski, dyrektor marketingu portalu Gazeta.pl. - Unowocześnione logo jest wyrazem zmieniającej się tożsamości Gazety.pl, która ma być portalem uniwersalnym, skierowanym do osób otwartych i pozytywnie nastawionych do życia. Nowe logo posiada zmieniający się w zależności od serwisu kolor ikony, który będzie żył razem z portalem.

                      

Zmiana identyfikacji Gazeta.pl to kolejny krok zmierzający do poszerzenia marki i rozwoju portalu. Ważnym elementem strategii realizowanej od czerwca 2006 roku przez Pion Internet Agory było rozdzielenie Gazeta.pl i serwisu internetowego „Gazety Wyborczej”. W październiku wystartował serwis GazetaWyborcza.pl, który jest skierowany do czytelników Gazety Wyborczej oraz do osób zainteresowanych publicystyką i bieżącymi wydarzeniami z kraju i ze świata. Ponadto codziennie od godziny szóstej rano, serwis oferuje możliwość zakupu e-wydania Gazety Wyborczej. Już w sześć tygodni od uruchomienia serwisu został on uznany przez Akademię Internetu Webstarfestival za jeden z trzech najlepszych serwisów informacyjnych w Polsce.

W ramach rozwijania funkcji informacyjnych w listopadzie zespół Gazeta.pl udostępnił nowy serwis Wideo, w którym prezentowane są materiały realizowane przez własny zespół reporterski oraz dostarczane przez  partnerów, m. in. Agencję Reuters.

W czasie ostatnich miesięcy portal intensywnie rozwijał także swoje wortale ogłoszeniowe. W sierpniu uruchomiono w nowej wersji serwis GazetaPraca.pl.

Dołącz do dyskusji: Nowa identyfikacja portalu Gazeta.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl