Nokia zachęca w internecie do wysyłania maili przez telefon
Nokia uruchomiła w swoim serwisie internetowym dział zachęcający do wysyłania maili za pomocą telefonów komórkowych. Witryna to najważniejsza część kampanii reklamującej usługę Nokia Messaging i model E75, które udostępniła ostatnio firma.
Miniserwis internetowy uruchomiony przez Nokię pod adresem www.nokia.pl/email pokazuje, jak łatwo można aktywować, konfigurować i korzystać z poczty email w telefonie komórkowym. W sekcji "Pokonaj mity" znajduje się zabawny quiz z pytaniami w stylu "Ile samolotów z papieru uda się zrobić w czasie konfigurowania poczty na Nokia E75?" i "Czy więcej jest dźwięków w gamie czy kont pocztowych w Nokia E75?", a po wyborze odpowiedzi odtwarzają się równolegle dwie sekwencje wideo ilustrujące zdarzenia zasygnalizowane w pytaniu. - Bardzo nam zależy na edukowaniu klientów w zakresie korzystania z naszych usług mobilnych - podkreśla Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland.
Udostępniona właśnie strona internetowa jest głównym punktem internetowej kampanii promującej wprowadzone ostatnio na polski rynek przez koncern usługę Nokia Messaging i telefon E75. W akcji są wykorzystywane niestandardowe kreacje umożliwiające interakcję z użytkownikiem, które przekierowują ich do serwisu nokia.pl/email. Zarówno tę stronę, jak i kampanię internetową przygotowała firma K2 Internet.
Dołącz do dyskusji: Nokia zachęca w internecie do wysyłania maili przez telefon