SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Noizz z tęczą w logo do końca roku. "To symbol równości"

Lifestylowy serwis Noizz (Ringier Axel Springer Polska) do końca tego roku zachowa w swoim logo w mediach społecznościowych tęczę. - Tęcza to symbol równości oraz solidarności z osobami, które codziennie muszą walczyć o swoją tożsamość, równe prawa i które codziennie stykają się z agresją - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Filip Połoska, redaktor naczelny Noizz.

Logo Noizz w social mediach zmieniło się na tęczowe w czerwcu - Miesiącu Dumy osób LGBT+. Redakcja na znak solidarności z tą społecznością postanowiła zachować tęczę w logo do końca tego roku.

- Ze względu na sytuację w Polsce, wypowiedzi polityków i ataki na osoby nieheteroseksualne postanowiliśmy zatrzymać flagę LGBT+ w naszym logo na cały rok. (...) Strefy wolne od LGBT, zakazy marszów równości, ciężarówki, które na polskich ulicach głoszą słowa nienawiści, przemoc w grupie rówieśniczej, wstyd przed coming outem - homofobia w Polsce to nie jest wymyślony problem, to sytuacja, z którą tysiące obywateli musi zmierzyć się każdego dnia - czytamy na profilu redakcji Noizz na Facebooku.

Logo z tęczą pozostanie na głównych kanałach social mediowych Noizz: Facebooku, Instagramie oraz LinkedInie.

Ze względu na sytuację w Polsce, wypowiedzi polityków i ataki na osoby nieheteroseksualne postanowiliśmy zatrzymać flagę...

Opublikowany przez NOIZZ.pl Wtorek, 7 lipca 2020

Połoska: tęcza nie jest prowokacją

Jak wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl redaktor naczelny Noizz Filip Połoska, tęcza "to symbol równości oraz solidarności z osobami, które codziennie muszą walczyć o swoją tożsamość, równe prawa i które codziennie stykają się z agresją".

- O społeczności LGBT+ piszemy cały rok, angażujemy się w tematy edukacyjne, współpracujemy z organizacjami i opisujemy przypadki agresji. Zostawienie tęczowego logo na cały rok było dla nas naturalną decyzją. Tęcza nie obraża, tęcza nie jest agresją, tęcza nie jest prowokacją - mówi nam Filip Połoska.

Dziennikarz dodaje również: - Marki w czerwcu coraz powszechniej zmieniają logo, wypuszczają specjalne tęczowe edycje produktów, jednak gdy czerwiec się kończy przeważnie zapominają o zaangażowaniu i wsparciu. A przeciwstawiać się agresji i walczyć o równe prawa trzeba walczyć nie tylko w czerwcu. Pamiętajmy, że (według raportu ILGA) żyjemy w najbardziej homofobicznym kraju w Unii Europejskiej.

Filip Połoska zdradza, że redakcja już szykuje kolejne akcje wspierające społeczność osób LGBT+.

- Właśnie dopinamy ostatnie szczegóły i powinniśmy ruszyć z nimi w najbliższych tygodniach - mów portalowi Wirtualnemedia.pl Połoska.

Czytaj także: wygraj nagrody po 10 tys. dolarów

Dołącz do dyskusji: Noizz z tęczą w logo do końca roku. "To symbol równości"

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wojtek 1 23 45
"Ciężarówki, które na polskich ulicach głoszą słowa nienawiści" to zdezelowana furgonetka fundacji Pro Prawo Do Życia, na której był napis STOP Pedofilii, przeciwko "edukatorom" w szkołach, z wiadomym programem (standardy WHO). W czerwcu pobito kierowcę i pocięto bannery.

Jeżeli nie ma lepszych przykładów "mowy nienawiści", to sami oceńcie, komu w Polsce dzieje się krzywda.



0 0
odpowiedź
User
Guma
Ale to chyba czerwiec był "miesiącem dumy"? Przedłużył sobie?
0 0
odpowiedź
User
Poliszynel
Macie logo a ja wam dorzucę całkiem za darmo hymn
Tytuł :"Jam Król Kreon Wspaniały" autorzy Przybora i Wasowski
https://www.youtube.com/watch?v=gPFm3wv7ER0

0 0
odpowiedź