Nissan Micra reklamuje się w teledysku Ani Dąbrowskiej
Nissan promuje swój model Micra w nowym teledysku Ani Dąbrowskiej "Nigdy więcej nie tańcz ze mną". Firma sponsoruje też wydanie i promocję płyty oraz trasę koncertową piosenkarki, która została ambasadorem reklamowym tej marki samochodu.
W nowym teledysku Ani Dąbrowskiej zatytułowanym "Nigdy więcej
nie tańcz ze mną" w nienachalny, ale dobrze widoczny sposób - na
początku i końcu - pojawia się samochód Nissan Micra. Ta reklama
typu produkt placement to początek współpracy piosenkarki i
firmy.
Nissan podjął bowiem współpracę z Mozaic (dział OMG), który przy
tym projekcie współpracuje z Sony BMG Poland - wydawcą muzyki Ani
Dąbrowskiej oraz Jazzboy Records - jej publisherem w ramach
sponsoringu nowego albumu wokalistki. Na okładce każdej płyty "W
spodniach czy w sukience" znajduje się logo "Nissan Micra poleca",
które obecne jest również w materiałach promujących płytę
publikowanych m.in. w telewizji, radiu, outdoorze, internecie oraz
przez działania POS. Kolejnym etapem kampanii będzie produkcja
specjalnej edycji albumu z wyjątkowymi dodatkowymi materiałami
przeznaczonej dla klientów Nissana, a przekazanej do dyspozycji
dealerów firmy.
Ponadto Nissan jako sponsor tytularny "Micra Tour" weźmie udział zarówno w jesiennej trasie koncertowej Ani Dąbrowskiej, jak i kampanii promującej to przedsięwzięcie, także przez ekspozycje samochodów w miejscach koncertów. Zorganizoway zostanie także ekskluzywny występ piosenkarki dla klientów i dealerów modelu Micra.
Natomiast Ania Dąbrowska została ambasadorką reklamową tej marki firmy Nissan. Koncern uznał, że wizerunek artystki idealnie odpowiada grupie docelowej, do której kierowany jest model Micra: młodych, aktywnych kobiet. Projekt przewiduje kampanię reklamową w POSach, spot radiowy z użyciem głosu wokalistki oraz dalsze działania, które zostaną ujawnione jesienią 2008. Wspólne akcje promocyjne przewidziane są do końca obecnego roku.
Planowanie, organizację, koordynację i wykonanie prac nad sponsorowaniem przez Nissana nowej płyty Ani Dąbrowskiej - od tworzenia teledysku do promocyjnego singla, po różnorodne działania sponsoringowe i reklamowe toczące się jeszcze przez kilka miesięcy po premierze albumu - przygotował Mozaic, dział OMG specjalizujący się w działaniach typu product placement, sponsoring i broadcast marketing.
Dołącz do dyskusji: Nissan Micra reklamuje się w teledysku Ani Dąbrowskiej