Nikon promuje się na fotoblogach
Nikon rozpoczął kampanię promocyjną opartą na współpracy z autorami fotoblogów. W ramach akcji otrzymali oni lustrzanki tej firmy.
W ruszającej właśnie kampanii promocyjnej Nikon autorzy blogów http://szafasztywniary.blogspot.com/, bagladyshop.blogspot.com, bloguspospolitus.blox.pl, knedlik.pl i nicalbonic.blox.pl otrzymali lustrzanki cyfrowe Nikon D3000. Przez najbliższe cztery tygodnie będą dzielić się na swoich stronach wrażeniami dotyczącymi tych urządzeń. Ponadto na każdym z tych blogów zostanie rozegrany konkurs dla czytelników, w którym będzie można wygrać te lustrzanki, oraz będą emitowane reklamy w formie sponsor widget.
- Dzięki zaangażowaniu w akcję blogerów niezwiązanych na co dzień z fotografią zawodową mamy nadzieję udowodnić, że obsługa naszych aparatów jest bardzo prosta - opisuje Magdalena Michalska-Szmidt, kierownik marketingu Nikon Polska. - Wybraliśmy blogi różnotematyczne, żeby dotrzeć do możliwie najszerszego grona internautów - dodaje.
Kampania została przygotowana przez Nikon Polska we współpracy z agencją interaktywną Eskadra Opcom i firmą Brand New Media.
Dołącz do dyskusji: Nikon promuje się na fotoblogach