SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Nike Free - Dodaj stopom mocy'

5 maja br. rozpoczęła się emisja nowej reklamy firmy Nike zatytułowanej Power To Your Feet (Dodaj stopom mocy)

Kampania reklamuje Buty Nike Free.

W reklamie Power To Your Feet (Dodaj stopom mocy) wystąpiła cała plejada sportowców - Roger Federer, Hicham El Guerrouj, Pieter van der Hoogenband, Ruud van Nislerooy, Paula Radcliffe, Cristiano Ronaldo, Jonah Rono, Wayne Rooney, Maria Szarapowa... Film skupia się na relacji sportowców i ich stóp oraz pokazuje nowy sposób myślenia o tym, czym naprawdę są dla nas stopy. Reklama Power To Your Feet (Dodaj stopom mocy) towarzyszy debiutowi rynkowemu butów biegowych i treningowych z linii Nike Free - odtwarzających zalety biegu boso,  a zarazem zapewniających sportowcowi ochronę, bez której nie sposób obyć się we współczesnym świecie.

Kampania telewizyjna trwać będzie do 30 maja 2005 r. Film reklamowy (60", 30") pojawi się głównie na antenach TVN i Polsatu, a także, uzupełniająco, w TVP1, TVP2, MTV Polska oraz Viva Polska.

 Reklama drukowana ukaże się w magazynach Men's Health, CKM, Focus, Newsweek, Shape, Przegląd Sportowy-Magazyn, Dlaczego i Eurostudent.

Elementy promocyjne zostaną zamieszczone na komunikatorze gadu-gadu oraz 3 serwisach tematycznych. Na potrzeby promocji Nike Free zaadoptowano tunel wejściowy do stacji Metra Centrum (2-31 maja br.) oraz dwie tablice reklamowe nad schodami ruchomymi wewnątrz stacji. 13 i 14 maja konsumenci będą mieli okazję przetestować obuwie Nike Free przez sklepem Perfekt Sport w CH Arkadia.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy Nike w Polsce - MindShare Polska. Za kreację filmów odpowiedzialna jest firma Nike i agencja reklamowa Wieden & Kennedy.
@##cmd=file;file='Women's Nike Free 5.0.jpg'##@

Dołącz do dyskusji: 'Nike Free - Dodaj stopom mocy'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl