SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Niewidoczny pies na spacerze - nietypowa kampania reklamowa

Czy od kilku dni widzisz na ulicach ludzi wyprowadzając na spacer niewidocznego psa?

To akcja marketingowa piwa 'Dog in the fog' (pies we mgle), nowej marki Kompanii Piwowarskiej. Kampania przygotowała agencja PZL, która opracowała także
 projekt opakowania i jest autorem jego nazwy - dowiedział się wortal Wirtualnemedia.pl.

Przedstawiciele Kompanii Piwowarskiej i agencji PZP nie ujawniają szczegółów kampanii.

Piwa 'Dog in the fog' można już kupić w największych hipermarketach.

Dołącz do dyskusji: Niewidoczny pies na spacerze - nietypowa kampania reklamowa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl