Nielsen: YouTube zdecydowanym liderem rynku wideo online
We wrześniu lipcu klipy wideo w internecie oglądało 139,33 miliona unikalnych użytkowników z USA.
To o 12,3 proc. większa liczba w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego - wynika z danych firmy badawczej Nielsen.
W ujęciu rocznym zwiększyła się także liczba obejrzanych filmików (o 24,8 proc., do 11,02 miliarda), średnia liczba klipów na jednego użytkownika (o 11,1 proc., do 79,1) oraz średni czas przeznaczony na ich oglądanie (o 24,8 proc., do 195,2 minuty).
Zdecydowanie najpopularniejszym internetowym serwisem wideo był we wrześniu należący do Google YouTube, który zanotował 106,18 miliona unikalnych użytkowników i 6,69 miliarda obejrzanych klipów. Na kolejnych miejscach pod względem liczby filmików znalazły się: Hulu (437,4 miliona), Yahoo! (228,5 mln), MSN/Windows Live/Bing (180,1 mln), Fox Interactive Media (139,6 mln), Nickelodeon Kids and Family Network (127,7 mln), Turner Sports and Entertainment Digital Network (123,7 mln), MTV Networks Music (116,8 mln), ESPN Digital Network (114,7 mln) oraz Facebook (110,4 mln).
Dołącz do dyskusji: Nielsen: YouTube zdecydowanym liderem rynku wideo online