Nielsen Online: YouTube zdecydowanym liderem
115,4 miliona unikalnych użytkowników z USA oglądało w marcu bieżącego roku klipy wideo w sieci.
Liczba ta jest co prawda mniejsza w porównaniu z lutym (115,8 mln) i styczniem (116,7 mln), za to znacząco wzrosła liczba oglądanych klipów oraz ilość przeznaczanego na nie czasu - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen Online.
W ubiegłym miesiącu amerykańscy internauci obejrzeli 6,97 miliarda filmików online wobec 6,33 miliarda miesiąc wcześniej i 5,99 miliarda w styczniu. Statystyczny użytkownik przeznaczył w marcu 137,3 minuty na oglądanie w internecie klipów wideo, w porównaniu do 130,7 minuty w lutym i 124,4 minuty w styczniu.
Zdecydowanie najpopularniejszym internetowym serwisem wideo był w ubiegłym miesiącu należący do Google YouTube, który zanotował 69,6 miliona unikalnych użytkowników i 3,65 miliarda obejrzanych klipów. Na kolejnych miejscach pod względem liczby filmików znalazły się: Fox Interactive Media (332,7 miliona), Yahoo! (265,9 mln), Nickelodeon Kids and Family Network (187,6 mln), MSN/Windows Live (170,8 mln), ESPN (114,6 mln), Disney Online (90,1 mln), Turner Entertainment New Media Network (89,8 mln), CNN Digital Network (82,5 mln) oraz Google (74,8 mln).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Nielsen Online: YouTube zdecydowanym liderem