SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nielsen Online: 10 czołowych marek w sieci

Strony Google, Yahoo i MSN miały w grudniu ubiegłego roku największą liczbę unikalnych odwiedzających w USA - podaje firma badawcza Nielsen Online.

Natomiast najdłuższy średni czas spędzany na stronie przez jednego użytkownika odnotowano w przypadku AOL Media Network, Yahoo i MSN/windows Live.

W ostatnim miesiącu ubiegłego roku największą liczbę unikalnych odwiedzających miało Google - 126,2 miliona. Na kolejnych miejscach znalazły się tutaj: Yahoo (116,9 mln), MSN/Windows Live (103,2 mln), Microsoft (96,7 mln), AOL Media Network (86,1 mln), YouTube (80,7 mln), Fox Interactive Media (68 mln), Amazon (61,1 mln), eBay (57,4 mln) oraz Apple (56,9 mln).

Każdy z użytkowników odwiedzających strony Google spędził na nich średnio 1 godzinę, 25 minut i 10 sekund. Dla porównania w przypadku lidera pod tym względem, jakim były strony AOL Media Network, średnia wyniosła 3 godziny, 41 minut i 2 sekundy. Pierwszą trójkę uzupełniły tutaj Yahoo (3:12:05) i MSN/Windows Live (2:07:49).

Z danych Nielsen Online wynika również, że statystyczny amerykański internauta w grudniu minionego roku miał średnio 59 sesji, odwiedził 108 domen oraz prawie 2,4 tysiąca stron, a na typowej witrynie spędził średnio 55 sekund.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Nielsen Online: 10 czołowych marek w sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl