'Nie płać za TV' - zachęca Dialog
W internecie, radiu i na outdoorze rusza kampania reklamowa telefonii Dialog. Akcja pod hasłem "Nie płać za TV" promuje ofertę łączącą dostęp do cyfrowej telewizji, internetu i telefonu.
Dwa layouty wykorzystywane w startującej właśnie kampanii reklamowej Dialogu pokazują rodzinę otoczoną abstrakcyjnym strumieniem energii wypływającym z ekranu telewizora oraz hasło "Nie płać za TV". Akcja promuje ofertę operatora, w której można jednocześnie korzystać z cyfrowej telewizji z wypożyczalnią filmów na życzenie, internetu i telefonu. - Koncepcja kampanii opiera się na prostym i zdecydowanym przekazie, który ma wykreować obraz naszej oferty jako wydarzenia na rynku usług telekomunikacyjnych - opisuje Romuald Mendelak, kierujący w Telefonii Dialog komunikacją marketingową.
Akcja jest prowadzona w radiu, internecie (specjalny miniserwis,
kreacje na innych stronach, e-mailing, działania w wyszukiwarkach)
oraz na outdoorze ((siatki wielkoformatowe, billboardy, city
lighty, airboardy i reklamy na autobusach w województwach
dolnośląskim, lubuskim, łódzkim, pomorskim, śląskim i
warmińsko-mazurskim).
Kreację kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowała
agencja reklamowa CzART, natomiast planowaniem i zakupem mediów
zajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: 'Nie płać za TV' - zachęca Dialog