SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Nie płać za TV' - zachęca Dialog

W internecie, radiu i na outdoorze rusza kampania reklamowa telefonii Dialog. Akcja pod hasłem "Nie płać za TV" promuje ofertę łączącą dostęp do cyfrowej telewizji, internetu i telefonu.

Dwa layouty wykorzystywane w startującej właśnie kampanii reklamowej Dialogu pokazują rodzinę otoczoną abstrakcyjnym strumieniem energii wypływającym z ekranu telewizora oraz hasło "Nie płać za TV". Akcja promuje ofertę operatora, w której można jednocześnie korzystać z cyfrowej telewizji z wypożyczalnią filmów na życzenie, internetu i telefonu. - Koncepcja kampanii opiera się na prostym i zdecydowanym przekazie, który ma wykreować obraz naszej oferty jako wydarzenia na rynku usług telekomunikacyjnych - opisuje Romuald Mendelak, kierujący w Telefonii Dialog komunikacją marketingową.

dialogtelewizja

Akcja jest prowadzona w radiu, internecie (specjalny miniserwis, kreacje na innych stronach, e-mailing, działania w wyszukiwarkach) oraz na outdoorze ((siatki wielkoformatowe, billboardy, city lighty, airboardy i reklamy na autobusach w województwach dolnośląskim, lubuskim, łódzkim, pomorskim, śląskim i warmińsko-mazurskim).

Kreację kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowała agencja reklamowa CzART, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.

Dołącz do dyskusji: 'Nie płać za TV' - zachęca Dialog

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tv
dialogtvp1tvp2tvnpolsat
0 0
odpowiedź