SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nie oddam!” – Serce i Rozum w kampanii pakietów telewizyjnych TP (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca nową promocję pakietów telewizyjnych TP. Akcję – opartą na wizerunkach Serca i Rozumu – przygotowały firmy Publicis i MEC.

Rozpoczęta właśnie kampania pakietów telewizyjnych Telekomunikacji Polskiej reklamuje promocję, w ramach której wybrane z nich – przy zawieraniu umowy na 2 lata – dostępne są przez pół roku za darmo (szczegóły tej oferty). 

Promocję wspiera kampania reklamowa, w której Serce i Rozum wcielają się w różne role filmowe i sportowe, za każdym razem deklarując, że nie oddadzą pakietów telewizyjnych TP. Taka sama kreacja była wykorzystywana w ubiegłorocznej kampanii tej oferty (więcej na ten temat).


Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: „Nie oddam!” – Serce i Rozum w kampanii pakietów telewizyjnych TP (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mona
oni są boscy, jak ich nie oglądać??
0 0
odpowiedź