SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nie idź na zakupy. Zrób je...” promuje Frisco.pl

Supermarket internetowy Frisco.pl wystartował z kolejną zintegrowaną kampanią. Kreacją, produkcją, planowaniem i zakupem wszystkich mediów oraz działaniami marketingu efektywnościowego zajmują się agencje LiquidThread, Mediavest i SMG PM (Publicis Media).

Hasłem jesiennej kampanii Frisco.pl jest „Nie idź na zakupy. Zrób je…”, a koncepcja kreatywna opiera się na dowcipnych, kontekstowych hasłach oraz ilustracjach. Internetowy supermarket w najnowszej kampanii chce udowodnić, że zakupy internetowe na jego stronie są tak proste i szybkie, że można je robić w tak zwanym „międzyczasie”, m.in. leniuchując, w kąpieli czy jadąc komunikacją miejską.

- Długofalowym i strategicznym celem naszej komunikacji jest budowanie świadomości marki Frisco.pl jako wygodnej alternatywy dla dużych zakupów spożywczych w marketach. Zachęcamy klientów do zerwania z dotychczasowymi nawykami i udowadniamy, że zakupy spożywcze nie muszą już oznaczać wielogodzinnej wyprawy do hipermarketów - mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

Akcja obejmuje radio, internet (m.in. video, notyfikacje mobilne) oraz outdoor (billboardy, nośniki w komunikacji miejskiej). Częścią kampanii jest również organizowany przez Frisco.pl konkurs. Zadaniem uczestników, którzy kupią co najmniej jeden z produktów konkursowych, jest dokończenie zdania: „Nie idę na zakupy. Robię je…”. Co tydzień jury wybiera najkreatywniejszą odpowiedź, której autor otrzyma najnowszego iPhone’a 7.
 
Kampania powstała w oparciu o nową, wprowadzoną wiosną br., platformę komunikacji marki. Strategią, kreacją oraz produkcją zajmuje się LiquidThread, strategią komunikacji oraz planowaniem mediów zajmuje się Mediavest, a działaniami marketingu efektywnościowego SMG PM (Publicis Media). Aktywności reklamowe będą prowadzone do końca października br.

Dołącz do dyskusji: „Nie idź na zakupy. Zrób je...” promuje Frisco.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl