New Look Group inwestuje w rozwój usług retail
Specjalizująca się w komunikacji out of home agencje New Look Group w ramach dywizji TPI (Touch Point Outdoor) buduje dział Retail, za który odpowiadać będzie Martyna Lewandowska.
Według prognoz New Look Group rynek komunikacji w sieciach sprzedaży będzie wykazywał stały trend wzrostowy.
- Marketerzy coraz częściej dostrzegają, że przestrzeń handlowa może być traktowana jako medium. W dodatku jest to medium wyjątkowo efektywne - bezpośrednio powiązane ze sprzedażą produktów - mówi Martyna Lewandowska.
Dział Retail nie zamierza ograniczać się tylko do pośrednictwa w zakupie powierzchni do komunikacji i akcji field marketingu oraz experiential marketingu. - Planujemy działać w obie strony - chcemy także pomóc sieciom handlowym zoptymalizować ich ofertę dla reklamodawców, a także inwestujemy w narzędzia pomiaru efektywności. Naszym nadrzędnym celem jest uczynienie retailu jak najbardziej atrakcyjnym nośnikiem reklamowym.
Dołącz do dyskusji: New Look Group inwestuje w rozwój usług retail