New Look Advertising i Surprise Me!dia tworzą New Look Group
W wyniku połączenia oferty dwóch firm ambientowych New Look Advertising i Surprise Media powstała grupa medialna New Look Group specjalizująca się w ambientowej komunikacji out of home.
W ramach New Look Group zostaną powołane do życia cztery podmioty planerskie wąsko wyspecjalizowane w określonych kanałach komunikacji ambientowej.
TPO - Touch Point Outdoor zajmie się niestandardowymi kampaniami outdoorowymi , wyszczególniając w swej ofercie mobilne systemy nośników reklamowych jak i oferty sezonowe w kurortach letnich i zimowych.
T PI - Touch Point Indoor zajmie się kompleksowym prowadzeniem niestandardowych kampanii indoorowych m.in. w galeriach handlowych, sklepach odzieżowych, marketach spożywczych, lotniskach oraz miejscach rekreacji i rozrywki.
Surprise zajmie się prowadzeniem specjalnych projektów ambientowych, eventów, happeningów, akcji street marketingowych oraz experience marketingiem.
AdWall będzie specjalizować się w prowadzeniu kampanii reklamowych z wykorzystaniem powierzchni wielkoformatowych w dużych, średnich i małych miastach.
W związku z powołaniem nowej struktury ,podzielone zostały kompetencje menagerów zarządzających grupą : Ewa Jarosz - członek zarządu New Look Advertising objęła stanowisko CEO (Chief Executive Oficera) New Look Group , Czarek Sochacki - prezes Surprise Me!dia, będzie odpowiadał za strategie New Look Group i rozwój dywizji Surprise , Marek Kociszewski - członek zarządu New Look Advertising będzie nadzorował rozwój nowych dywizji i koordynował działania biznesowe w obrębie grypy. Działem Obsługi Klienta New Look Group zarządzać będzie Marcin Makarewicz - Account Director.
Dołącz do dyskusji: New Look Advertising i Surprise Me!dia tworzą New Look Group