SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nestle zmienia wizerunek marki Winiary

Latem tego roku zadebiutowało na polskim rynku nowe, unowocześnione logo marki Winiary.

Logo zmieniło swój wygląd, wprowadzono także nowe hasło reklamowe.

Nowe logo zachowane jest w żółto-czerwonej tonacji kolorystyczneji w dużej mierze nawiązuje do dotychczasowego, bardzo dobrze rozpoznawalnego przez konsumentów znaku. Zmienił się jednak jego kształt, który otrzymał trzeci wymiar, komunikujący dynamizm i nowoczesność marki. Według opinii konsumentów nowe logo jest innowacyjne i bardziej atrakcyjne od dotychczasowego.

                                                          

Zmianie uległ również slogan, który towarzyszy logo, otrzymując brzmienie: 'Winiary' najlepsze chwile, najlepszy smak'.

 Ma on na celu wzmocnienie wizerunku marki, oraz podkreślenie jakości produktów.

Wprowadzeniu nowego logo towarzyszy również nowa wizualizacja, która ma na celu wzmocnienie skojarzeń marki ze świeżością i dobrym jedzeniem. Już od początku roku na  wszystkich materiałach reklamowych marka "Winiary" pojawia się w otoczeniu kompozycji warzyw. Dzięki temu zabiegowi nowe logo kojarzone jest jako "bardziej kulinarne", co potwierdziły przeprowadzone wcześniej badania konsumenckie.

Ten ważny krok, jakim jest zmiana wizerunku całej marki określiłabym bardziej ewolucją niż rewolucją, dlatego też w dużym stopniu nawiązuje do starego znaku. Marka  rozpoznawana jest przez 97% Polaków. Postrzegana jest jako marka rodzinna, która z sukcesem łączy tradycyjne polskie smaki z nowoczesnością i innowacyjnością. Cieszy się również dużym zaufaniem polskich konsumentów. Zależy nam, aby ten wizerunek został wzmocniony, ale chcemy również pokazać, że marka ewoluuje i rozwija się - mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, marketing manager w Nestlé Polska, odpowiedzialna za wyroby kulinarne.

 Zmianę wizualizacji marki Nestle zleciło szwajcarskiej agencji ARD. Większość kampanii dla Winiar przygotowuje agencja Legend Group (dla Winiar pracuje też agencja Publicis), zakupem mediów dla Nestle zajmuje się Universal McCann, ale od początku przyszłego roku obsługę mediową przejmie Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: Nestle zmienia wizerunek marki Winiary

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl