SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

NESCAFÉ Gold : Jedyna kawa o tak głębokim smaku

26 listopada br. ruszyła ogólnopolska kampania promująca NESCAFÉ Gold, kawę z segmentu Premium.

Kampania rozpoczyna się w telewizji, spoty emitowane będą w: TVP, TVN, TVN24 i Style, Polsat i sieci AT Media. Następnie kampania będzie kontynuowana w prasie. Reklamy ukażą się m.in. w Wysokich Obcasach, Polityce, Pani, Newsweeku.

fgfgfdgd

Za planowanie mediów odpowiada zespół Mediaedge:CIA a za stronę kreatywną kampanii agencja McCann-Erickson.

Dołącz do dyskusji: NESCAFÉ Gold : Jedyna kawa o tak głębokim smaku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl