NBCU i Procter & Gamble uruchamiają serwis dla miłośników zwierząt
Koncern medialny NBC Universal i firma Procter & Gamble uruchomiły internetowy portal dla miłośników zwierząt.
Serwis Petside.com oferuje pełną gamę informacji na temat kotów, psów i innych zwierząt trzymanych w domu - informuje New York Times. W portalu znajdują się m.in. linki do sklepów internetowych (np. Petco.com) oraz artykuły z wszelkiego rodzaju poradami odnośnie zwierząt.
Petside.com pełni również funkcję serwisu społecznościowego. Użytkownicy mogą w nim tworzyć własne profile i kontaktować się z innymi właścicielami zwierząt.
NBCU i Procter & Gamble będą dzielić się zyskami wypracowanymi z reklam na stronach serwisu. Jeśli Petside.com okaże się sukcesem, obie strony nie wykluczają dalszych wspólnych internetowych przedsięwzięć.
Według firmy badawczej Nielsen Online, w ubiegłym miesiącu najchętniej odwiedzanymi stronami z tej kategorii były: PetSmart.com (2,48 miliona unikalnych odwiedzin), PetFinder.com (2,1 mln) i DogBreedInfo.com (1,1 mln).
źródło: NYT
Dołącz do dyskusji: NBCU i Procter & Gamble uruchamiają serwis dla miłośników zwierząt