'Naznaczony' nie jest hitem TVN
Trzy pierwsze epizody serialu "Naznaczony" zobaczyło w TVN średnio 2,4 mln osób, ale widownia kurczy się z odcinka na odcinek. Produkcja miała otwarcie na poziomie 2,9 mln widzów, zaś w ostatnią środę serial przyciągnął przed ekrany mniej o blisko 800 tys. osób.
Serial zapewnia TVN 18,86 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz
19,37 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen
Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
Pierwszy odcinek miał w grupie komercyjnej 23,5 proc. udziału,
trzeci tylko 15,9 proc. Przed rokiem TVN miała w tym paśmie 2,72
mln widzów i odpowiednio 21,4 proc. udziału w 4+ i 23,47 proc.
udziału w grupie 16-49 (emisja "You Can Dance").
Stacja podczas emisji "Naznaczonego" ma drugą pozycję na rynku - liderem z 3,23 mln widzów jest TVP1 nadająca filmy fabularne. Na podium znalazła się także Polsat z 2,04 mln widzów.
Serial oglądają głównie kobiety (blisko 65 proc.), mieszkańcy dużych i największych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Serial przedstawia historię Tadeusza (w tej roli Piotr Adamczyk), skromnego nauczyciela matematyki wiodącego ułożone życie z żoną i córką. Spokój zakłóca mu nieznajomy, który przypomina mu jego dawny grzech z przeszłości. Spotkanie z mężczyzną zmienia życie nauczyciela w piekło.
Poza Adamczykiem w produkcji można zobaczyć między innymi Annę Dereszkowską, Marcina Dorocińskiego oraz Tamarę Arciuch.
Dołącz do dyskusji: 'Naznaczony' nie jest hitem TVN