Natasza Szymczak objęła nowe stanowisko w Polskapresse
Grupa Wydawnicza Polskapresse utworzyła stanowisko dyrektora rozwoju produktów dwumedialnych. Objęła je Natasza Szymczak, dotychczas dyrektor Biura Reklamy Polskapresse Filia Poznań.
Szymczak na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie, koordynację i wdrożenie reklamowych i ogłoszeniowych produktów obejmujących prasę i internet. Jej pierwszym projektem było uruchomienie nowego serwisu wspomnieniowego wspomnijbliskich.pl, gdzie można znaleźć kondolencje i nekrologii ze wszystkich gazet wydawnictwa.
Natasza Szymczak szefem reklamy Polskapresse w Poznaniu została w 2007 roku, wcześniej kierowała biurami reklamy m.in. gazet bezpłatnych "Echo Miasta" i "Metro".
Nowym dyrektorem biura Reklamy Polskapresse Filia Poznań został Piotr Radziejewski, który wcześniej związany był z poznańskim oddziałem "Gazety Wyborczej". Pracował tam jako dyrektor regionalny sprzedaży.
Jak już informowaliśmy, wcześniej w ramach reorganizacji działalności internetowej Polskapresse utworzono m.in. stanowisko dyrektora rozwoju serwisów kontentowych, które objął Paweł Nowacki. Powstały także funkcje regionalnych menadżerów rozwoju serwisów kontentowych.
Dołącz do dyskusji: Natasza Szymczak objęła nowe stanowisko w Polskapresse