„Nasz nowy dom 3” hitem Polsatu. 18 mln zł z reklam
Trzecią edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” oglądało w Polsacie średnio 2,11 mln osób. Miał on o 410 tys. więcej widzów niż pierwsza seria. Wpływy z reklam wyniosły 18,1 mln zł.
Program „Nasz nowy dom 3” oglądać można było na antenie Polsatu w niedziele o godz. 17.50, w okresie od 7 września do 6 grudnia 2014 roku (ostatni specjalny odcinek wyjątkowo nadano w sobotę). Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzecią serię formatu oglądało średnio 2,11 mln osób. Przełożyło się to na 15,74 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 18,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 16 listopada br. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 2,77 mln oglądających.
Trzy topowe odcinki reality-show
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|
Data |
AMR |
SHR % |
16-11-2014 |
2 767 529 |
18,09% |
09-11-2014 |
2 651 000 |
17,81% |
23-11-2014 |
2 599 937 |
16,89% |
Trzeci sezon programu Katarzyny Dowbor miał o 410 tys. więcej oglądających niż nadawana jesienią ub.r. pierwsza seria reality-show. Premierowa edycja gromadziła średnio bowiem 1,7 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 12,28 proc. i 15,34 proc. (więcej na ten temat).
Z kolei emitowana wiosną br. druga odsłona reality-show przyciągała 1,66 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 13,59 proc. oraz 16,51 proc. udziału (zobacz te dane).
Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajmował pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem była TVP1 emitująca w tym czasie serial „Komisarz Alex” oraz teleturniej muzyczny „Jaka to melodia?”, co przekładało się na 15,51 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (głównie „Panorama”, „Sport telegram” oraz „Pogoda”; 10,37 proc.), natomiast czwartą lokatę zajęła stacja TVN (gł. „Ugotowani”; 7,25 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był trzeci, a czwarta - Dwójka.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
Polsat - Nasz nowy dom 3 |
2 114 733 |
15,74% |
18,62% |
TVP1 |
2 083 066 |
15,51% |
10,30% |
TVP2 |
1 392 779 |
10,37% |
5,93% |
TVN |
974 676 |
7,25% |
9,76% |
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach trzeciej serii formatu wyniosły 18,1 mln zł. W porównaniu do pierwszej edycji wzrosły one o 9,57 mln zł.
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa pod kierunkiem architekta Martyny Kupczyk oraz kierownika robót Artura Witkowskiego w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.
Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom 3” hitem Polsatu. 18 mln zł z reklam