SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Największa w historii kampania Provident Polska

16 listopada br. wystartowała kolejna kampania reklamowa Provident Polska S.A. Jest to największa kampania produktowa brytyjskiej firmy, która zajmuje się udzielaniem pożyczek gotówkowych w domu klienta. Tym razem głównym motywem są zbliżające się święta Bożego Narodzenia - znani z poprzednich wersji reklamy, państwo Nowakowie wpadają w nieoczekiwane kłopoty podczas świątecznych przygotowań - dobrym i szybkim ich rozwiązaniem jest pożyczka gotówkowa od Provident Polska.

Celem kampanii jest dalsze upowszechnianie usługi oferowanej przez Provident Polska - pożyczki gotówkowej udzielanej i spłacanej w domu klienta. Drugim celem jest wzmocnienie rozpoznawalności marki.

Kampania reklamowa obejmie telewizję (TVP 1 i TVP 2 oraz Polsat) i prasę - dzienniki: Super Express, Metro, 22 główne dzienniki regionalne, tygodniki: Tele Magazyn, Tele Tydzień, Tina, Z Życia Wzięte, Pani Domu i Chwila dla Ciebie. Reklamy ukażą się także w 61 tytułach o zasięgu lokalnym. Spot telewizyjny będzie emitowany od 16 listopada do 22 grudnia, a reklamy prasowe pojawiać się będą od 21 listopada do 21 grudnia.

Kampania wspierana będzie także za pomocą materiałów BTL - ulotek, plakatów i zrywek, a podczas dwóch przedświątecznych weekendów prowadzona będzie dodatkowa promocja w 70 marketach "Biedronka".

Dotychczas Provident Polska przeprowadził dwie kampanie wizerunkowe - w IV kwartale 2001 oraz przed Świętami Wielkanocnymi w tym roku. "Po tych kampaniach świadomość naszej marki zdecydowanie wzrosła, a jednocześnie nasi klienci docenili przygotowane przez nas reklamy. Teraz jeszcze bardziej intensyfikujemy naszą kampanię - dobraliśmy tak media i termin, aby jak największy odsetek naszych potencjalnych klientów mógł zetknąć się z reklamą. Przygotowaliśmy dwa spoty reklamowe 15 i 30-sekundowe, będące kontynuacją poprzednich" - powiedziała Agnieszka Walczak-Chojecka, szef Marketingu w Provident Polska SA. "W spotach pojawia się także nasz nowy slogan: "Provident. Masz się do kogo zwrócić" - dodaje Agnieszka Walczak-Chojecka.

Kreację przygotowała agencja Lowe, a zakup mediów PanMedia Western. Podobna kampania reklamowa prowadzona jest również w Czechach.

Dołącz do dyskusji: Największa w historii kampania Provident Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl