Najwięcej na reklamy wyborcze wydał PiS
Prawo i Sprawiedliwość to partia polityczna, która w okresie od 7 września (data decyzji o samorozwiązaniu Sejmu) do 18 października br. wydała najwięcej na kampanię wyborczą w telewizjach. W sumie wydatki tego ugrupowania na 444 spoty wyniosły 7,6 mln złotych - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Na drugim miejscu znalazła się Platforma Obywatelska, która za emisję 438 reklam, zapłaciła 6,35 mln złotych. Trzeci był PSL, który wykupił w stacjach telewizyjnych 388 spotów za łączną kwotę 5,15 mln złotych. Dalej uplasowały się: LiD (najwięcej, bo aż 1086 spotów za 4,13 mln zł), LPR (96 spotów; 1,54 mln zł) i Samoobrona (18 spotów; 120 tys. zł).
W sumie wydatki wszystkich partii na kampanie w telewizji wyniosły 24,9 mln zł (dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów).
Dołącz do dyskusji: Najwięcej na reklamy wyborcze wydał PiS