"Naj" po relaunchu za 50 groszy
Od dzisiejszego wydania (nr 27/2008) tygodnik "Naj" (G+J Polska) ukazuje się w nowej postaci, zarówno wizualnej, jak i merytorycznej. Z okazji relanuchu pisma jego cenę obniżono promocyjnie z 1,50 zł do 50 groszy. "Naj" zyskał również swoją ambasadorkę.
Wśród zmian, które wprowadzono w piśmie jest odświeżenie makiety, zmiana kształtu i koloru loga "Naj", powiększenie formatu, a także zwiększenie nasycenia tygodnika treściami informacyjnymi i wprowadzenie nowych rubryk m.in. Raport specjalny", "Księga smaków" i "Kancelaria".
Przy relaunchu "Naj" pracowały: Instytut Millward Brown SMG/KRC, który przeprowadził badania ilościowe i jakościowe oraz Agencja Young&Rubicam Brands, która przygotowała strategię dla pisma. Badania przez nią przeprowadzone potwierdziły m.in. siłę marki "Naj", która charakteryzuje się dużą wyróżnialnością i dobrą znajomością wśród czytelniczek.
"Naj" zyskał nowe hasło reklamowe (brzmi ono "to będzie Twój tydzień!") i ambasadorkę, którą została aktorka Joanna Kurowska, znana m.in. z seriali "Graczykowie", "Na Wspólnej" i "39 i pół". Jej wizerunek wykorzystano w kampanii promującej relaunch, która rozpoczęła się 29 czerwca.
Działania reklamowe obejmują telewizję (TVN, Polsat, TVP, TV4,
TVN Siedem), prasę (magazyny G+J, dziennik "Polska") i internet
(www.kobieta.pl). Kreację
przygotował dział marketingu wydawcy, a za zakup mediów
odpowiedzialny był Starcom. Kampanię wspiera 10-tygodniowa letnia
akcja "Przebojowe lato - bijemy rekordy z siłą muzyki," prowadzona
we współpracy z Radiem Zet i Polsatem.
Wraz z pierwszym odświeżonym numerem, "Naj" wprowadził także
kolekcję muzyczną "Letnia Liga Hitów". Składa się ona z 10 płyt CD,
a każda z nich zawiera 12 najbardziej popularnych hitów ostatnich
lat. Pierwsza płyta z serii została dołączona do tygodnika w
promocyjnej cenie 5,99 zł, kolejne będą kosztować 9,99 zł.
Dołącz do dyskusji: "Naj" po relaunchu za 50 groszy