Nagrodzony goryl w reklamie Play - wideo
W nowej reklamie telewizyjnej Play pojawia się ten sam goryl, który wystąpił w spocie nagrodzonym na tegorocznym festiwalu reklamowym w Cannes. Wakacyjna kampania reklamowa operatora pod tytułem "Nie dziwi nic" promuje ofertę "Wakacje bez abonamentu".
Bohater najnowszego, 15-sekundowego spotu telewizyjnego sieci Play przyjmuje za rzecz naturalną, wręcz trywialną, że na plaży, jakby nigdy nic, masuje mu umiejętnie stopy olbrzymi dziki goryl. Spot pokazuje w ten sposób, że po skorzystaniu z nieprawdopodobnie korzystnej promocji "Wakacje bez abonamentu" tego mężczyznę już nic nie dziwi. Strój goryla wykorzystany w tej reklamie to dokładnie ten sam, który był użyty w spocie Cadbury "Dairy Milk" nagrodzonym w tym roku grand prix na festiwalu reklamowym w Cannes.
Tytuł całej rozpoczynającej się właśnie kampanii Play też nawiązuje
do sytuacji z filmiku I brzmi "Nie dziwi nic". Reklamy oprócz
stacji telewizyjnych pojawią się również w prasie, outdoorze,
radiu, internet oraz w ramach działań ambientowych.
Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, a zakupem mediów zajął
się dom mediowy ZOG.
Dołącz do dyskusji: Nagrodzony goryl w reklamie Play - wideo