SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nagrodzony goryl w reklamie Play - wideo

W nowej reklamie telewizyjnej Play pojawia się ten sam goryl, który wystąpił w spocie nagrodzonym na tegorocznym festiwalu reklamowym w Cannes. Wakacyjna kampania reklamowa operatora pod tytułem "Nie dziwi nic" promuje ofertę "Wakacje bez abonamentu".

Bohater najnowszego, 15-sekundowego spotu telewizyjnego sieci Play przyjmuje za rzecz naturalną, wręcz trywialną, że na plaży, jakby nigdy nic, masuje mu umiejętnie stopy olbrzymi dziki goryl. Spot pokazuje w ten sposób, że po skorzystaniu z nieprawdopodobnie korzystnej promocji "Wakacje bez abonamentu" tego mężczyznę już nic nie dziwi. Strój goryla wykorzystany w tej reklamie to dokładnie ten sam, który był użyty w spocie Cadbury "Dairy Milk" nagrodzonym w tym roku grand prix na festiwalu reklamowym w Cannes.


Tytuł całej rozpoczynającej się właśnie kampanii Play też nawiązuje do sytuacji z filmiku I brzmi "Nie dziwi nic". Reklamy oprócz stacji telewizyjnych pojawią się również w prasie, outdoorze, radiu, internet oraz w ramach działań ambientowych.

Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZOG.

  • Więcej informacji:
  • Play

Dołącz do dyskusji: Nagrodzony goryl w reklamie Play - wideo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl