'Nagrody wiszą w powietrzu' w promocji Neste
Na stacjach benzynowych Neste ruszyła loteria promocyjna. Akcję wspiera kampania reklamowa pod hasłem "Nagrody wiszą w powietrzu".
W ramach loterii startującej na stacjach benzynowych Neste kierowcy tankujący na nich paliwo mogą co tydzień wygrać Hyundaia i30 lub nawigację samochodową. Akcja ma nie tylko zwiększyć sprzedaż, lecz również budować lojalność do tej marki i wzmacniać jej pozytywny wizerunek. Loterii towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem "Nagrody wiszą w powietrzu", która w stylistyce zgodnej z komunikacją wizualną Neste podkreśla nagrody dostępne w tej akcji.
Działania reklamowe obejmują przede wszystkim stacje Neste (plakaty, ulotki, naklejki na dystrybutory, akcje z udziałem hostess, ekspozycje samochodów Hyundai i30), a także radio (rozgłośnie ogólnopolskie), internet i branżowe media motoryzacyjne. Promocję i wspierającą ją kampanię przygotowała i realizuje agencja Pełka Creatives.
Dołącz do dyskusji: 'Nagrody wiszą w powietrzu' w promocji Neste