Na politycznych reklamach najwięcej zyska CBS
W przyszłym roku, w którym odbędą się wybory na prezydenta Stanów Zjednoczonych, najwięcej z politycznego tortu reklamowego zyskają CBS, Hearst-Argyle Television oraz Gannett.
CBS zarobi tutaj 165, Hearst-Argyle 101, a Gannett 97 milionów dolarów - informuje serwis Mediaweek, powołując się na prognozę firmy analitycznej Bear Stearns.
W przypadku innych firm działających na amerykańskim rynku telewizyjnym, wydatki polityków na reklamy będą stanowiły sporą część ich dochodów. Przykładowo dla Grey Television 60,5 miliona dolarów z tego segmentu będzie stanowić 17,3 procenta, a dla E.W. Scripps 48,2 miliona dolarów 13,3 procenta przyszłorocznych dochodów.
Według Bear Stearns, w sumie politycy najczęściej będą się promować w lokalnych stacjach telewizyjnych, gdzie ulokują 1,9 z 2,5 miliarda dolarów swoich przyszłorocznych wydatków na reklamy.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Na politycznych reklamach najwięcej zyska CBS