SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Na politycznych reklamach najwięcej zyska CBS

W przyszłym roku, w którym odbędą się wybory na prezydenta Stanów Zjednoczonych, najwięcej z politycznego tortu reklamowego zyskają CBS, Hearst-Argyle Television oraz Gannett.

CBS zarobi tutaj 165, Hearst-Argyle 101, a Gannett 97 milionów dolarów - informuje serwis Mediaweek, powołując się na prognozę firmy analitycznej Bear Stearns.

W przypadku innych firm działających na amerykańskim rynku telewizyjnym, wydatki polityków na reklamy będą stanowiły sporą część ich dochodów. Przykładowo dla Grey Television 60,5 miliona dolarów z tego segmentu będzie stanowić 17,3 procenta, a dla E.W. Scripps 48,2 miliona dolarów 13,3 procenta przyszłorocznych dochodów.

Według Bear Stearns, w sumie politycy najczęściej będą się promować w lokalnych stacjach telewizyjnych, gdzie ulokują 1,9 z 2,5 miliarda dolarów swoich przyszłorocznych wydatków na reklamy.

źródło: Mediaweek

  • Więcej informacji:
  • CBS

Dołącz do dyskusji: Na politycznych reklamach najwięcej zyska CBS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl