„Na noże” oglądało 1,4 mln widzów. Powstanie drugi sezon serialu
Nowy serial TVN „Na noże” oglądało średnio 1,41 mln osób. Stacja w czasie emisji produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 18,15 mln zł.
Produkcja „Na noże” na antenie TVN pokazywana była w niedziele o godz. 21.30, w okresie od 4 września do 27 listopada br. Średnia widownia pierwszej serii serialu wyniosła 1,41 mln osób, co przełożyło się na 9,56 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,64 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię miał odcinek z 18 września br. Obejrzało go 1,53 mln osób.
top3 |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|||
18-09-2016 |
21:31:25 |
22:31:04 |
1 527 150 |
10,59% |
04-09-2016 |
21:30:59 |
22:28:47 |
1 511 063 |
10,77% |
16-10-2016 |
21:31:41 |
22:27:51 |
1 497 428 |
10,06% |
TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP1 z udziałem na poziomie 25,02 proc., nadająca w tym czasie reality-show „Rolnik szuka żony” (raz pokazany został film fabularny). Drugi był Polsat (10,74 proc.; „Kabaret na żywo” i inne programy rozrywkowe, początek serialu „CSI: Cyber”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (4,10 proc.; gł. filmy fabularne i kabarety).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 TVN był już wiceliderem rynku za Jedynką. Trzeci był Polsat, a czwarta - Dwójka.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVP1 |
3 677 151 |
25,02% |
1 379 079 |
21,11% |
2 109 180 |
22,38% |
Polsat |
1 577 659 |
10,74% |
731 927 |
11,20% |
1 100 752 |
11,68% |
TVN - Na noże |
1 405 577 |
9,56% |
837 874 |
12,82% |
1 097 469 |
11,64% |
TVP2 |
602 966 |
4,10% |
301 751 |
4,62% |
423 341 |
4,49% |
Wpływy reklamowe z 13 odcinków pierwszej edycji serialu wyniosły 18,15 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Akcja „Na noże” rozgrywa się w świecie kucharzy, kulinarnych ekspertów i entuzjastów. Głównym bohaterem serialu jest kucharz Jacek (w tej roli Wojciech Zieliński), który postanawia otworzyć własną restaurację.
Stacja TVN zdecydowała o kontynuacji serialu i rozpoczęła już prace scenariuszowe. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, produkcja „Na noże 2” trafi do ramówki stacji jesienią 2017 roku. Zdjęcia do odcinków drugiej serii ruszą w przyszłym roku.
W najbliższą niedzielę o godz. 21.30 TVN pokaże pilotażowy odcinek nowego serialu obyczajowego „Kaprys losu”.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.
Dołącz do dyskusji: „Na noże” oglądało 1,4 mln widzów. Powstanie drugi sezon serialu