Muzyczny show Pulsu podwyższył widownię stacji
Emitowany w poniedziałkowe wieczory w TV Puls teleturniej muzyczny 'Singa Dinga' osiąga lepsze wyniki oglądalności niż programy nadawane przez stację w tym samym paśmie rok temu. Wzrost udziałów w grupie 16-49 jest nawet ponad trzykrotny, ale audycji daleko do widowni programów TV 4 czy TVN Siedem.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków teleturnieju "Singa Dinga" wyniosła 89 tys. widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Udziały TV Puls w czasie emisji programu były prawie identyczne w grupie wszystkich widzów (0,59 proc.) jak w grupie komercyjnej (0,60 proc.).
Emisja "Singi Dingi" polepszyła wyniki Pulsu w poniedziałkowym paśmie od 21.00 do 21.55. Rok temu, programy nadawane o tej porze gromadziły bowiem przed telewizorami średnio 52 tys. osób przy udziałach wynoszących 0,34 proc. (grupa 4+) i 0,17 proc. (grupa 16-49).
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
29-10-2007 | 78 566 | 0,53% | 0,61% |
05-11-2007 | 49 426 | 0,32% | 0,35% |
12-11-2007 | 138 491 | 0,93% | 0,85% |
średnia | 89 372 | 0,59% | 0,60% |
W porze emisji programu "Singa Dinga" (poniedziałki 21.00) TV 4 oglądało 361 tys. widzów, a TVN Siedem - 222 tys. widzów. Czwórka emitowała wtedy program "Big Brother 4.1", a Siódemka - serial "Aniołki z piekła rodem" i filmy.
Wszyscy 4+ | ||
Stacja | AMR | SHR % |
TV 4 | 361 431 | 2,39% |
TVN Siedem | 221 787 | 1,47% |
TV Puls - Singa Dinga | 89 372 | 0,59% |
"Singa Dinga" to teleturniej muzyczny w którym biorą udział dwie trzyosobowe drużyny, złożone z znanych osób. Kapitanami obu zespołów są Michał Milowicz i Andrzej Krzywy. Drużyny muszą wykonać różnorodne zadanie związane ze śpiewem i tańce. Gospodarzem teleturnieju jest Wanda Kwietniewska. Produkuje go Mastiff Media Polska.
Dołącz do dyskusji: Muzyczny show Pulsu podwyższył widownię stacji