SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Murator" z akcją ekologiczną i kartą kredytową

Miesięcznik "Murator" (Murator SA) rozpoczyna ogólnopolską kampanię ekologiczną "Zielony dom - buduj i mieszkaj w zgodzie z naturą", popularyzującą ideę zrównoważonego budownictwa. Do październikowego wydania pisma dołączono fantom karty kredytowej MultiBanku, która upoważnia do zniżek w sklepach z branży budowlano-wnętrzarskiej.

Akcja "Muratora" "Zielony dom - buduj i mieszkaj w zgodzie z naturą" została opracowana przez redakcję pisma oraz Dział Marketingu - Budowa wydawnictwa Murator SA. Rozpoczyna się ona na łamach październikowego wydania magazynu, a zakończy w lipcowym numerze w 2009 roku. Celem projektu jest propagowanie rozwiązań służących środowisku naturalnemu w trakcie budowy i remontu domu oraz podczas jego eksploatacji.

Dzięki akcji, "Murator" chce nakłonić Polaków do podjęcia działań służących ochronie środowiska, zaczynając od najbliższego otoczenia i zachęcić do budowy domu zgodnie z ekologicznymi standardami. Co miesiąc w piśmie będą publikowane artykuły zawierające informacje o ekologicznych rozwiązaniach na każdym etapie budowy domu: od wyboru działki po użytkowanie gotowego budynku.

Akcja "Zielony dom - buduj i mieszkaj w zgodzie z naturą" ma swoją stronę internetową: www.murator.pl/zielonydom, na której znajdują się szczegóły projektu, za pomocą strony można również wyrazić poparcie dla ekologicznego myślenia o domu i jego użytkowaniu.

Oprócz informacji o projekcie, w październikowym wydania pisma znaleźć można fantom karty kredytowej MultiBanku o nazwie Visa Murator. Po jego wymianie na prawdziwą kartę w placówkach banku, inwestorzy mogą korzystać ze zniżek w ponad trzystu sklepach z branży budowlano - wnętrzarskiej (m.in. Swarzędz Meble, Gen-Bud, Iker, Sokółka, Komfort, Duka).

murator

Ponadto MultiBank przy współpracy ze spółką BRE Ubezpieczenia przygotował dla posiadaczy kart Visa Murator polisę Home Assistance na wypadek domowych awarii lub innych zdarzeń losowych. W ramach tego ubezpieczenia będzie można skorzystać z pomocy fachowca: hydraulika, elektryka, ślusarza, szklarza itd. BRE Ubezpieczenia uruchomiło również infolinię budowlano-techniczną, za pomocą której można uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące spraw formalno-prawnych, podatków czy kwestii związanych z kupnem, sprzedażą lub wynajmem nieruchomości.

Październikowe wydanie "Muratora" wspiera intensywna kampania promocyjna, prowadzona od 17 do 23 września br. Obejmuje ona telewizję (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN 7, TVN 24, Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, TV4), prasę (dodatki budowlano-wnętrzarskie "Super Expressu", Manager Magazin", "Playboy", "Men's Helth", katalog oraz miesięcznik "Off Road", autopromocja w magazynach Muratora) oraz internet (serwisy internetowe wydawcy tj. muratordom.pl, urzadzamy.pl, wymarzonyogrod.pl, jestem.pl, poradnikzdrowie.pl, se.pl). Plakaty promujące numer znaleźć można także w marketach budowlanych Praktiker oraz Nomi. Elementem działań promocyjnych jest także konkurs dla czytelników.

Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała firma Avantgarde Productions, layout reklamy prasowej zaprojektował Cobalt Spark, a banery w internecie opracował Dział Projektów Internetowych Muratora. Media zaplanował dom mediowy Starcom, za całość kampanii odpowiada Dział Marketingu - Budowa wydawnictwa.

Dołącz do dyskusji: "Murator" z akcją ekologiczną i kartą kredytową

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ae44
zobacz także tu:

http://dobra-karta-kredytowa.blogspot.com
0 0
odpowiedź