Murator wprowadza nowe pakiety reklamowe
Od lutego wydawnictwo Murator wprowadziło do swojej oferty reklamowej dwa nowe pakiety: Target On i Target Ona.
W skład pierwszego wchodzą magazyny: "Murator", "Żagle", "Podróże" i "Tenis.Gem.Set.Mecz", zaś drugi obejmuje miesięczniki: "M jak mama", "Zdrowie", "M jak mieszkanie" oraz "Moje Mieszkanie".
Pakiet Target Ona zapewnia reklamodawcom dotarcie do dobrze wykształconych kobiet, młodych i w średnim wieku, mieszkanek mniejszych i większych miast, których gospodarstwa domowe mają wysokie dochody.
Target On z kolei umożliwia dotarcie do mężczyzn w wieku produkcyjnym, ze średnim i wyższym wykształceniem, o dobrej pozycji zawodowej i wysokich dochodach.
- Pakiety Target On i Target Ona to odpowiedź na dzisiejsze zapotrzebowanie rynku. Nowa oferta stanowi wyrazisty, dobrze dopasowany produkt, łatwy do zaplanowania i kupna, a przede wszystkim gwarantujący wysoki zasięg i niskie koszty dotarcia w atrakcyjnych grupach celowych przy zachowaniu wszystkich atutów, jakie niesie ze sobą reklama w prasie poradnikowej czy hobbystycznej" - powiedział Łukasz Kawęcki, szef działu agencyjnego Muratora, odpowiedzialny za wprowadzenie pakietów reklamowych.
Dołącz do dyskusji: Murator wprowadza nowe pakiety reklamowe