SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Murator wprowadza nowe pakiety reklamowe

Od lutego wydawnictwo Murator wprowadziło do swojej oferty reklamowej dwa nowe pakiety: Target On i Target Ona.

W skład pierwszego wchodzą magazyny: "Murator", "Żagle", "Podróże" i "Tenis.Gem.Set.Mecz", zaś drugi obejmuje miesięczniki: "M jak mama", "Zdrowie", "M jak mieszkanie" oraz "Moje Mieszkanie".

Pakiet Target Ona zapewnia reklamodawcom dotarcie do dobrze wykształconych kobiet, młodych i w średnim wieku, mieszkanek mniejszych i większych miast, których gospodarstwa domowe mają wysokie dochody.

Target On z kolei umożliwia dotarcie do mężczyzn w wieku produkcyjnym, ze średnim i wyższym wykształceniem, o dobrej pozycji zawodowej i wysokich dochodach.

- Pakiety Target On i Target Ona to odpowiedź na dzisiejsze zapotrzebowanie rynku. Nowa oferta stanowi wyrazisty, dobrze dopasowany produkt, łatwy do zaplanowania i kupna, a przede wszystkim gwarantujący wysoki zasięg i niskie koszty dotarcia w atrakcyjnych grupach celowych przy zachowaniu wszystkich atutów, jakie niesie ze sobą reklama w prasie poradnikowej czy hobbystycznej" - powiedział Łukasz Kawęcki, szef działu agencyjnego Muratora, odpowiedzialny za wprowadzenie pakietów reklamowych.

Dołącz do dyskusji: Murator wprowadza nowe pakiety reklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl