Murator stawia na handel w sieci
Wydawnictwo Murator pracuje nad uruchomieniem kilku projektów związanych z działalnością handlową w internecie. W tym celu w firmie utworzone zostało stanowisko dyrektora ds. e-commerce, które objął Dominik Malczewski.
Pierwszy projekt e-commerce spółki ruszył już w październiku br. i polega na zamawianiu poprzez serwis poradnikzdrowie.pl diet, które opracowywane są przez dietetyka według indywidualnych potrzeb zamawiających.
Kolejne projekty związane z handlem w sieci dotyczyć będą branż, w których Murator działa jako wydawca i dysponuje na ich temat obszerną wiedzą. W ich realizacji spółka będzie wykorzystywać potencjał swoich pism drukowanych oraz serwisów internetowych.
- Pierwsze, małe projekty e-commerce ruszą jeszcze w tym roku - informuje nas Joanna Krzyżaniak, PR manager Muratora - Start dużych projektów zaplanowano natomiast na drugi kwartał 2010 roku - dodaje.
Dominik Malczewski pracował ostatnio w Axel Springer Polska jako marketing manager "Dziennika". Natomiast wcześniej współtworzył i prowadził należącą do Muratora agencję reklamową Pentagon Media Team.
Dołącz do dyskusji: Murator stawia na handel w sieci