Mundial poprawił wynik TVP2, TVP1 liderem. „M jak miłość” hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów utrzymała się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 9 do 15 czerwca 2014 roku zmniejszył się o 0,73 pkt. proc. do 12 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,14 pkt. proc. i wyniósł 11,52 proc. Na ostatniej pozycji podium znalazła się TVP2, która tydzień wcześniej była czwarta. Jej wynik to 11,16 proc., po wzroście o 1,92 pkt. proc. Natomiast na czwarte miejsce spadł TVN (10,39 proc.; w dół o 0,73 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TV Puls (3,32 proc.; + 0,17 pkt. proc.), TVP Seriale (1,54 proc.; + 0,16 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,19 proc.; + 0,22 pkt. proc.), Polsat News (1,15 proc.; + 0,17 pkt. proc.) i TVP Sport (0,78 proc.; + 0,64 pkt. proc.).
NAM |
02.06 - 08.06 |
09.06 - 15.06 |
|
Lp. |
Stacja |
SHR % |
SHR % |
1 |
TVP1 |
12,73% |
12,00% |
2 |
Polsat |
11,38% |
11,52% |
3 |
TVP2 |
9,24% |
11,16% |
4 |
TVN |
11,12% |
10,39% |
5 |
TVN7 |
3,91% |
3,36% |
6 |
TVN24 |
3,41% |
3,33% |
7 |
TV PULS |
3,15% |
3,32% |
8 |
TVP INFO |
3,09% |
2,96% |
9 |
TV4 |
2,44% |
2,39% |
10 |
Polsat2 |
1,76% |
1,74% |
11 |
Puls 2 |
1,58% |
1,56% |
12 |
TVP Seriale |
1,38% |
1,54% |
13 |
TTV - Twoja Telewizja |
1,36% |
1,30% |
14 |
TVP Regionalna |
0,97% |
1,19% |
15 |
Polsat News |
0,98% |
1,15% |
16 |
TVP Rozrywka |
0,89% |
0,86% |
17 |
Polsat Sport |
0,91% |
0,79% |
18 |
Stopklatka |
0,74% |
0,78% |
19 |
TVP Sport |
0,14% |
0,78% |
20 |
TV6 |
0,89% |
0,75% |
Dołącz do dyskusji: Mundial poprawił wynik TVP2, TVP1 liderem. „M jak miłość” hitem tygodnia