Multimedia Polska zwiększa sprzedaż dzięki własnym przedstawicielom handlowym
Multimedia Polska, czołowy dostawca telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii stacjonarną, zwiększył w lipcu i sierpniu liczbę sprzedanych usług (RGU) o około 20 tys. netto. Wzrost sprzedaży usług w miesiącach wakacyjnych to m.in. stworzeniu własnych zespołów przedstawicieli handlowych.
Sprzedaż zwiększyła się o ponad 100% w porównaniu z majem i czerwcem br. Ponad połowa sprzedanych w tym czasie usług przypada na internet, a ok. 40% na telewizję kablową (dane nie uwzględniają sprzedaży akwizycyjnej), podano w komunikacie.
"Stworzyliśmy własne zespoły przedstawicieli handlowych, oferując im dobry motywujący system wynagradzania, oparty na wynagrodzeniu prowizyjnym. Najlepsi z nich zostali przyjęci na umowy o pracę, czyli tzw. etaty. Pozytywne efekty widać już po pierwszych dwóch miesiącach" - powiedział prezes firmy Andrzej Rogowski, cytowany w materiale.
Spółka sprzedaje usługi również w biurach obsługi klienta oraz korzystając z call center, przez który docelowo będzie sprzedawanych ok. 50% usług.
Usługa szerokopasmowego dostępu do internetu miała ponad 50% udziału w sprzedaży usług w lipcu i sierpniu br., co spowodowało wzbogacenie oferty pakietowej spółki o darmowy dostęp do internetu, przy limicie przesyłanych danych. Specjalna oferta dostępna będzie od września dla klientów, którzy zakupią inne usługi operatora.
Na koniec I półrocza br. klienci Multimedia Polska korzystali łącznie z 874 tys. usług (telewizja, internet i telefon), z czego 175 tys. przypadało na internet (wzrost o ok. 50% wobec I półrocza 2006 r.). Z więcej niż jednej usługi korzystało 180 tys. użytkowników, w tym z podwójnego pakietu (Double Play) 141 tys. abonentów, a z potrójnego (Triple Play) - 39 tys.
Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska zwiększa sprzedaż dzięki własnym przedstawicielom handlowym