Multimedia Polska z nowym call center
Spółka Multimedia Polska uruchomiła wczoraj telefoniczne centrum obsługi klienta (call center) w Kaliszu. Obsługuje je 380 konsultantów. Zdaniem firmy czas oczekiwania klientów na połączenie spadł do 14 sekund.
Konsultanci udzielają informacji na temat aktualnej oferty oraz rozliczeń i płatności. Klienci mogą zgłosić usterkę, zawrzeć umowę, aktywować usługi dodatkowe, czy też umówić montaż w przypadku zawarcia umowy u przedstawiciela handlowego. Call center zajmuje się także telesprzedażą przychodzącą i wychodzącą.
Nowo otwarte call center w Kaliszu posiada 224 stanowiska obsługowe oraz 22 stanowiska osób odpowiedzialnych za nadzór nad pracą konsultantów. Jego powierzchnia wynosi 1700 m2 i podzielona jest pomiędzy trzy sale operacyjne. Poprzednie call center w Kaliszu było 3,5 razy mniejsze od obecnego i posiadało zaledwie 52 stanowiska.
Multimedia Polska prowadzi telefoniczną obsługę klienta od siedmiu lat.
Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska z nowym call center