SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Multimedia Polska: naciśnij przycisk na pilocie, a otrzymasz czekoladę Milka

Firma Kraft startuje z kampanią interaktywną, w której wykorzysta możliwości usługi Vision+ działającej w sieci Multimedia Polska do promocji czekolady Milka Caramel.

Każdy abonent telewizji cyfrowej Multimediów, który w lutym br. podczas trwania reklamy telewizyjnej Milka Caramel wciśnie czerwony przycisk na pilocie dekodera, otrzyma czekoladkę Milka Caramel.

- Reklama polega na wyświetleniu w czasie trwania spotu telewizyjnego Milka Caramel specjalnie przygotowanych nakładek graficznych. One mają skłonić widza do kliknięcia w przycisk pilota i w ten sposób wejścia w interakcję, której zwieńczeniem będzie przesłanie abonentom nowej czekolady Milka Caramel - mówi Izabela Kwaśnik, menedżer produktu firmy Vision+.

Kraft to kolejna firma, która postanowiła wykorzystać interaktywną reklamę w usłudze Vision+ do promocji swoich produktów. Usługa ta pozwala na robienie zakupów, poszerzanie wiedzy o produktach, branie udziału w konkursach, sondach, pozwala też na głosowanie w plebiscytach czy nawet na ubezpieczenie mieszkania.

Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska: naciśnij przycisk na pilocie, a otrzymasz czekoladę Milka

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fire09
I co, tak za nic ją dostanę? Wierzyć się nie chce...
0 0
odpowiedź
User
madag
Tak, dołączona zostanie do faktury. Tak więc w najbliższym czasie uważnie przeglądajcie skrzynki pocztowe i uważajcie na listonosza, żeby nie podciągnął sobie.
0 0
odpowiedź
User
Mailman
Jak mu brzuch urośnie, to będzie wiadomo od czego ;) A tak serio, to ciekawy pomysł Multimediów i Milki. Sporo kasy może pójść na ta akcję, ale zawsze to przynajmniej coś innego.
0 0
odpowiedź