SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MSL Warsaw wypromuje MTV, Nickelodeon oraz Comedy Central

Firma Viacom International Media Networks rozpoczęła od czerwca współpracę z MSL Warsaw w zakresie Brand PR.

Zadania agencji obejmować będą kompleksowe działania komunikacyjne, począwszy od strategii działań, poprzez projekty specjalne, guerrilla marketing, doradztwo w zakresie social media, a skończywszy na prowadzeniu biura prasowego.

Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiedzialna m.in. za obsługę marek MTV, VH1, Nickelodeon, Comedy Central, czy Viacom Blink!.

Strony nie ujawniają czasu trwania umowy.

Dołącz do dyskusji: MSL Warsaw wypromuje MTV, Nickelodeon oraz Comedy Central

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
po odejściu Pani M. w końcu coś się ruszyło....
0 0
odpowiedź
User
des
paw i to nie królowej.
beznadzieja wprost i nic temu nie pomoże.
0 0
odpowiedź
User
kot
aż normalnie jestem ciekaw jak to się skończy. Najbardziej jest frapujące MTV, reszta kanałów z tej firmy mediowej ma stosunkowo spójny wizerunek i ramówkę. MTV kuleje w tak drastycznym tempie, że może lepiej jest zrezygnować z tego kanału. Może zmiany w dziale marketingu jakie miały miejsce na przestrzeni ostatnich 18 miesięcy właśnie przynoszą złe rezultaty i teraz spółka decyduje się na agencję PRatunkową.
0 0
odpowiedź