MPG i OMD w walce o medialny budżet Hyundia Kia
Należące do holdingów Havas i Omnicom Media Group domy mediowe MPG i OMD przeszły do finałowej fazy przetargu na globalny budżet medialny spółki Hyundai Kia Automotive Group.
Agencje Carat (Aegis) i GroupM (WPP Group) potwierdziły, że zostały wyeliminowane z postępowania. Wcześniejsze doniesienia sugerowały, że w przetargu udział biorą także agencje należące do Interpublic i Publicis Groupe. Według nieoficjalnych źródeł, MPG i OMD zaczęły się już przygotowywać do następnej fazy przetargu.
Hyundai Kia uruchomiła globalny przegląd swoich zobowiązań w zakresie planowania i zakupu mediów w lipcu. Obecnie za warty w sumie około 1 miliarda dolarów budżet w większości odpowiedzialne są domy mediowe OMD International, ZenithOptimedia i Initiative. Przegląd obejmuje ogół działalności w zakresie medialnego budżetu spółki w ponad 170 krajach świata, na których ona działa.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: MPG i OMD w walce o medialny budżet Hyundia Kia