Moxie Interactive zwycięzcą przetargu marki Lovi
Agencja interaktywna Moxie Interactive, należąca do grupy ZenithOptimedia, wygrała przetarg na obsługę marki Lovi, której właścicielem jest firma Canpol Babies.
Przetarg na obługę marki Lovi, najwyższej jakości akcesoriów dla niemowląt i młodych matek, miał wyłonić agencję, która przygotuje rozwiązania interaktywne i strategię obecności w internecie dla produktów Lovi. Firma Canpol Babies zaprosiła do konkursu trzy agencje.
Zwycięzcą została Moxie Interactive, która przygotuje interaktywną platformę komunikacji Lovi.
Efekty współpracy Moxie i Canpol Babies będą widoczne w internecie w pierwszym kwartale 2009 r.
Niewykluczone, że lokalne projekty Moxie Interactive zostaną zaadaptowane również na pozostałych rynkach europejskich, na których marka Lovi jest już obecna.
Wartość budżetu jakiego dotyczył przetarg nie została ujawniona.
Dołącz do dyskusji: Moxie Interactive zwycięzcą przetargu marki Lovi