SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Moxie Interactive zwycięzcą przetargu marki Lovi

Agencja interaktywna Moxie Interactive, należąca do grupy ZenithOptimedia, wygrała przetarg na obsługę marki Lovi, której właścicielem jest firma Canpol Babies.

Przetarg na obługę marki Lovi, najwyższej jakości akcesoriów dla niemowląt i młodych matek, miał wyłonić agencję, która przygotuje rozwiązania interaktywne i strategię obecności w internecie dla produktów Lovi. Firma Canpol Babies zaprosiła do konkursu trzy agencje.

Zwycięzcą została Moxie Interactive, która przygotuje interaktywną platformę komunikacji Lovi.

Efekty współpracy Moxie i Canpol Babies będą widoczne w internecie w pierwszym kwartale 2009 r.

Niewykluczone, że lokalne projekty Moxie Interactive zostaną zaadaptowane również na pozostałych rynkach europejskich, na których marka Lovi jest już obecna.

Wartość budżetu jakiego dotyczył przetarg nie została ujawniona.

Dołącz do dyskusji: Moxie Interactive zwycięzcą przetargu marki Lovi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl