SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Motorola szuka nowych agencji

Motorola prowadzi rozmowy z nie pracującymi dla niej obecnie agencjami w kwestii globalnych kampanii reklamowych promujących telefony komórkowe firmy.

Amerykański producent zamierza zatrudnić agencję, która pracowałaby obok aktualnie obsługujących go Ogilvy & Mather i Anomaly. Postępowanie nadzoruje William Ogle, szef marketingu w mobilnym oddziale Motoroli.

Agencja Ogilvy & Mather ma status globalnej agencji wiodącej Motoroli od września 2000 roku. Wówczas pokonała ona w przetargu agencje Leo Burnett i McCann Erickson.

Dołącz do dyskusji: Motorola szuka nowych agencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl