'Moda Polska' ma promować polskie marki
Prezentacje, konferencje, pokazy, a nawet nowy tytuł prasowy "Moda Polska" mają pomóc w budowaniu i promocji dobrych i rozpoznawalnych polskich marek.
Piątkowa gala Mody Polskiej, która odbędzie się w siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego w Warszawie, zainauguruje kampanię "Moda na Modę Polską". Projekt pod patronatem Ministerstwa Gospodarki ma na celu promocję, zarówno w kraju jak i za granicą, sprawdzonych i wysoko ocenianych polskich marek.
Kampania będzie składała się z czterech elementów. Już w piątek
zostanie zaprezentowany pierwszy numer dwumiesięcznika "Moda
Polska". - Jego pierwsza część będzie miała charakter ściśle
opiniotwórczy, natomiast drugą będą tworzyć prezentacje różnych
firm - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Kinga
Wędrychowicz, dyrektor generalny Polskiej Grupy Mediowej,
która prowadzi działania związane z promocją polskich marek.
Przynajmniej dwa razy w roku mają być organizowane uroczyste gale,
podczas których odbędą się zarówno pokazy mody jak i prezentacje
różnych firm i markowych produktów. Nie zabraknie także tradycyjnej
reklamy w mediach - głównie w internecie. Ostatnim filarem będzie
cykl szkoleń i konferencji organizowanych wraz z wyższymi
uczelniami.
- Chcemy w ten sposób edukować m.in. przedsiębiorców z zakresu
promocji swoich marek - tłumaczy Wędrychowicz.
Dołącz do dyskusji: 'Moda Polska' ma promować polskie marki