Mobilna reklama kluczem do zdobycia konsumentów
Pomimo rosnących cen paliwa i żywności ponad 1/3 amerykańskich konsumentów twierdzi, że gospodarka nie będzie miała wpływu na ich zwyczaje związane z wydawaniem pieniędzy.
Jednocześnie oznacza to, że spowolnienie gospodarcze na większość będzie miało jednak wpływ. Z najnowszego badania Harris Interactive wynika, że w takiej sytuacji jednym ze skutecznych sposobów dla reklamodawców chcących dotrzeć do odbiorców może być reklama poprzez urządzenia mobilne - informuje serwis Marketing Charts.
41 procent respondentów stwierdziło, że nie ma planów powstrzymania się lub przeznaczenia mniejszych pieniędzy na zakup telefonu komórkowego.
Korzystanie z komórek stało się dla wielu konsumentów nieodłączną częścią życia. W 16 procentach amerykańskich gospodarstw domowych korzysta się obecnie tylko i wyłącznie z telefonów komórkowych. To ponad dwa razy wyższy wskaźnik niż przed czterema laty.
Dla ponad 2/3 badanych najbardziej preferowanym podejściem reklamowym w sferze mobilnej są wiadomości tekstowe. Niecała połowa respondentów jest również skłonna zaakceptować na ekranach swoich komórek reklamy graficzne.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Mobilna reklama kluczem do zdobycia konsumentów