Młodzi widzowie częściej oglądają programy w nietradycyjny sposób
W przypadku młodszych Amerykanów istnieje ponad dwukrotnie większe prawdopodobieństwo w porównaniu ze starszymi widzami, że przegapione programy telewizyjne obejrzą korzystając z urządzeń DVR, internetu, usługi wideo na żądanie bądź przenośnego odtwarzacza.
56 procent Amerykanów w wieku od 18 do 34 korzysta z nowych technologii do oglądania programów telewizyjnych, których nie zdołali obejrzeć w tradycyjny sposób - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmy Nielsen. Dla porównania, w przypadku widzów powyżej 55. roku życia wskaźnik ten wyniósł 21 procent.
55 procent respondentów powyżej 55. roku życia woli zaczekać na powtórkę przegapionego programu w telewizji, w porównaniu do 24 procent badanych w wieku od 18 do 34 lat.
Spośród osób, które wybierają internet aby obejrzeć telewizyjne programy, większość wybiera strony stacji telewizyjnych. Najpopularniejsza jest tutaj witryna ABC.com, na której połowa badanych oglądała takie programy. Pod tym względem kolejne są: NBC.com (41 procent), CBS.com (37 procent) oraz Fox.com (24 procent).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Młodzi widzowie częściej oglądają programy w nietradycyjny sposób