mLife zmienia logo i przygotowuje ekstremalną stronę internetową
mLife, firma tworząca treści multimedialne, zmienia identyfikację wizualną. Jednocześnie przejęła większościowe udziały w spółce Extreme Klub, dla której przygotowuje serwis internetowy o sportach ekstremalnych.
Zmienione logo mLife, firmy zajmującej się tworzeniem i dostarczaniem treści multimedialnych do mediów internetowych i mobilnych, opiera się na beżowo-grafitowej kolorystyce mającej symbolizować aktywność i zaawansowanie technologiczne spółki. Oprócz odświeżenia identyfikacji wizualnej mLife w najbliższym czasie zmieni wygląd swojej strony internetowej.
Jednocześnie firma przejęła 60 proc. udziałów w Extreme Klub, powołanej w miejsce Avionica spółce mającej licencję na wykorzystywanie w Polsce marki Extreme. Na mocy umowy podpisanej 18 grudnia mLife przygotowuje też serwis internetowy www.extremeklub.pl skierowany do miłośników sportów ekstremalnych. Witryna zostanie uruchomiona w marcu.
Dołącz do dyskusji: mLife zmienia logo i przygotowuje ekstremalną stronę internetową