SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Misyjny “Poziom 2.0” ma tylko 190 tys. widzów

Nadawany popołudniami w Dwójce nowy, adresowany dla młodzieży program “Poziom 2.0”, po ponad trzech tygodniach emisji gromadzi średnio 187 tys. widzów. To wielokrotnie mniej niż osiągają w tym czasie konkurenci TVP 2.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średni udział TVP 2 w czasie emisji magazynu w okresie od 19 września do 10 października br. wyniósł 2,61 proc. w grupie wszystkich widzów i 2,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Dotąd najchętniej oglądany był odcinek z 22 września br., który obejrzało 260 tys. widzów, zaś najmniej osób zgromadziło przed ekranami wydanie pokazane 28 września (177 tys.).

W czasie emisji programu (dni powszednie 16.15), TVP 2 przegrywa bardzo zdecydowanie z konkurencją, nadającą jednak głównie pozycje komercyjne. Liderem jest Polsat z udziałem na poziomie 21,71 proc., emitujący w tym czasie “Interwencję”, docu-crime “Malanowski i partnerzy” oraz telenowelę dokumentalną “Dlaczego ja?”. Drugie miejsce zajmuje TVP 1 (20,85 proc., “Moda na sukces”, “Euroexpress”, “Teleexrpress”; ), a trzecia jest stacja TVN (18,61 proc., “Rozmowy w toku”, programy typu court-show).

Rok wcześniej w tym paśmie Dwójka notowała nieco lepsze wyniki - miała bowiem 460 tys. widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 5,86 proc. i 5,82 proc.

“Poziom 2.0”, mimo iż adresowany jest adresowany jest do młodzieży, oglądają najchętniej widzowie po 60. roku życia (stanowią jedną trzecią widowni), sporo popularnością cieszy się on też wśród pięćdziesięciolatków i osób między 35. a 39. rokiem życia. Magazyn przyciąga głównie kobiety i widzów ze wsi, małych i średnich miast.

Program “Poziom 2.0” to interaktywny magazyn kulturalno-edukacyjny. Znaleźć w nim można rozmowy na różne tematy czy prezentacje filmów nagranych telefonem komórkowym przez widzów. Program na zmianę prowadzą Janek Szlagowski, Karolina Rogozińska, Weronika Wawrzkowicz, Maciek Musiał , Justyna Dżbik oraz Kamil Franczak.


Widownia “Poziomu 2.0” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
19-09-2011 255 378 3,26% 3,21%
20-09-2011 205 247 2,68% 3,17%
21-09-2011 129 302 1,98% 2,39%
22-09-2011 260 033 3,58% 3,46%
23-09-2011 148 289 2,07% 2,30%
26-09-2011 222 936 3,51% 3,80%
27-09-2011 188 532 2,73% 2,34%
28-09-2011 117 418 1,75% 1,93%
29-09-2011 118 283 1,83% 1,67%
30-09-2011 177 796 2,84% 3,11%
03-10-2011 122 366 1,79% 1,20%
04-10-2011 185 269 2,63% 2,31%
05-10-2011 220 223 2,94% 2,58%
06-10-2011 164 510 2,31% 3,28%
07-10-2011 229 075 2,83% 3,24%
10-10-2011 253 910 2,78% 3,09%
Średnia 187 359 2,61% 2,71%


Oglądalność magazynu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
Polsat 1 559 015 21,71% 23,77%
TVP 1 1 497 018 20,85% 13,72%
TVN 1 336 148 18,61% 17,94%
Poziom 2.0 187 359 2,61% 2,71%


Profil widowni programu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 35,77% 74
Kobiety 64,23% 124
Wiek  4-9 2,59% 44
 10-15 5,01% 74
16 - 19 3,70% 66
20 - 24 4,40% 56
25 - 29 4,79% 54
30 - 34 5,24% 63
35 - 39 7,88% 107
40 - 44 5,68% 89
45 - 49 6,25% 91
50 - 54 13,25% 165
55 - 59 7,91% 102
60+ 33,28% 165
Wlk. miasta Wieś 42,45% 108
< 50 tys. 25,44% 106
50-100 tys. 4,95% 58
100-200 tys. 8,70% 108
> 200 tys. 18,47% 92
Zawód Top management 6,33% 73
Pracownicy średniego szczebla 14,73% 98
Pracownicy fizyczni i rolnicy 16,73% 84
Emeryci 42,44% 165
Inni 19,77% 64
Wykształcenie Podstawowe 50,32% 111
Średnie 28,38% 96
Wyższe 13,70% 109
Inne 7,59% 60


 

Dołącz do dyskusji: Misyjny “Poziom 2.0” ma tylko 190 tys. widzów

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jola
no genialne- program dla mlodziezy ogladaja dziadki.
teraz pewnie szef dwojki zaproponuje nam program historyczny adresowany do kiboli.
Panie Dyrektorze - nie ma pan pojecia o tym czym sie pan zajmuje
0 0
odpowiedź
User
drab
jakifachowiec dyrektorem dwójki, taki program, gdzie prokurator
0 0
odpowiedź
User
masa
to nic w porównaniu z przedpołudniowym pasmem edukacyjnym (gdzie są wtedy dzieci?) w Jedynce. Możecie podać wyniki, jak to się ogląda?
0 0
odpowiedź